Panoramica

Nasza polityka zwrotów i zwrotów obowiązuje przez 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu ani wymiany.

Aby dokonać zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Różne rodzaje towarów nie podlegają zwrotowi. Produkty łatwo psujące się, takie jak żywność i świeże trufle, nie podlegają zwrotowi.

Do zrealizowania zwrotu wymagane jest zdjęcie uszkodzonego towaru.

Zwrot

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem, że otrzymaliśmy zwrócony przedmiot. Powiadomimy Cię również, jeśli Twój zwrot został zatwierdzony lub odrzucony.

Jeśli zostanie zatwierdzony, Twój zwrot zostanie przetworzony, a kredyt zostanie automatycznie zastosowany do Twojej karty kredytowej lub oryginalnej metody płatności w ciągu kilku dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, najpierw ponownie sprawdź swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej: może upłynąć trochę czasu, zanim zwrot zostanie oficjalnie wysłany.

Następnie skontaktuj się ze swoim bankiem. Zanim zwrot zostanie zaksięgowany, często mija trochę czasu.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem info@luxureat.com.

rzeczy na sprzedaż

Przedmioty z wyprzedaży zostaną zwrócone wraz z ceną sprzedaży.

Zastępstwa

Wymieniamy tylko produkty, które są wadliwe lub uszkodzone. Jeśli chcesz wymienić przedmiot na inny tego samego typu, wyślij e-mail info@luxureat.com i wyślij przedmiot na adres: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rzym, Włochy.

Wysyłka zwrotów

Aby zwrócić produkt, należy wysłać go na adres: TrufflEat SRL, Via Muzio Clementi 11 A, 00193 Rzym, Włochy.

Koszty przesyłki zwrotnej produktu ponosi użytkownik. Koszty wysyłki nie podlegają zwrotowi. W przypadku otrzymania zwrotu koszt przesyłki zwrotnej zostanie odliczony od kwoty zwrotu.

W zależności od miejsca zamieszkania czas potrzebny na otrzymanie produktu zastępczego może się różnić.

W przypadku zwrotu droższych produktów zalecamy skorzystanie z usługi śledzenia przesyłki lub wykupienie ubezpieczenia przesyłki. Nie gwarantujemy, że otrzymasz zwrócony przedmiot.

Potrzebujesz pomocy?

Skontaktuj się z nami na info@luxureat.com w przypadku pytań dotyczących zwrotów i zwrotów.